lazarzjulia
Nabór na redaktorki (i redaktorów) trwa bez przerwy.
Wszystkie swoje propozycje wysyłaj:
- na mój e-mail: julek98ferero@gmail.com
- ewentualnie na G-G: 26436060
oraz napisz zgłoszenie pod tą notką (oprócz maila)

Poziom TWOJEJ grafiki musi być w miarę wysoki, ale jeśli myślisz, że sprostasz,
wyślij mi swoje zgłoszenie, napisz co potrafisz robić i SWOJĄ grafikę.

Zasady dotyczą redaktorek oraz starających się o posadę redaktorki na tym blogu:
  • Grafika, którą mi przesyłasz/umieszczasz na blogu musi być TWOJEGO autorstwa, jeśli nie będzie, od razu się połapię i wywalę Cię z bloga
  • Musisz mieć dość wolnego czasu, aby umieszczać notki na blogu
  • Twoja grafika musi być ładna, przejrzysta, musi mi się podobać :)
  • Kiedy dodajesz post, musisz na początku wypunktować, co jest w notce, a przed grafiką wstawić zawijanie tekstu
  • Kiedy coś piszesz, pisz zwykłą czcionką. Pogrub tylko wtedy, gdy to konieczne
  • Notki MUSISZ dodawać z odstępem maximum 3 dni. Jeżeli gdzieś wyjeżdżasz - napisz
  • Nie toleruję wyzywania, przeklinania oraz po wstąpieniu na bloga - nagłego odchodzenia oraz tego, że nie dodajesz notek

To tyle wymagań.
Proszę się do nich dostosować.
Powodzenia :)

9 Responses
  1. Anonimowy Says:

    ja chciałem być redaktorkiem ale mnie odrzuciłaś niestety ; / ale jeszcze będę próbował bo mam talent *.*


  2. Lunatyk Says:

    Eee ja sie nadaje na redaktorke
    Jesli juz musisz wiedziecmumiem robic gify tla zdjecia przerabiac napisy napisy na tle zdjecia zdjecie z tasiemka lub spinaczem klocki kursory scianki i rozne nowe dodatki tzw nowosci
    Co tam jeszcze powitania graficzne cos w stylu facionek pinezki sygnatury obrazki bez tla kolaze przerabiac gify robic zestawy wyszukiwac ladne wiersze i je ozdabiac dodawac awki i umiem oczywisce robic okienko z kodem. Odbicia animacje bryloczki moj e mail to inga.michnk@gmail.com


  3. Anonimowy Says:

    Zgłaszam się .


  4. Cyzia Says:

    Wysłałam zgłoszenie. :)


  5. Anonimowy Says:

    ale ty pięknie piszesz.. "wywalę Cię z bloga", już od razu widzę że jesteś wredna i nie chciałbym tu być redaktorką.
    Wyrazy współczucia dla twoich znajomych :!


  6. Diana Mau Says:

    popieram u gory czlowieczka


  7. huljoo Says:

    Czy mogę zostać tu redaktorką? Tylko, że rok szkolny się zaczął a ja dopiero co poszłam do gimnazjum, więc rzadko bym dodawała notki :/



  8. Patrycja Says:

    Fajna z cb redaktorka, wiesz. Ja bym nie chciała być cb bo jesteś wredna jak nwm co. Jak ktoś chce to ja by nie pisała w notce wywalę cie z bloga jesteś wredna i zgłosze cię (FUCK)


Prześlij komentarz

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz pod moją ostatnią notką
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- Jeżeli chcesz być redaktorem, napisz na mój e-mail podany pod archiwum bloga, oraz zapoznaj się z zasadami