?
ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Ktoś w ogóle wchodzi na tą stronkę ? :P
:/
ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Chciałam Wam oznajmić ze ten tydzień zawieszam, bo w tym tygodniu mam 2 sprawdzianiki i muszę się do nich poduczyć.
Wasze zamówienia mam zrobione, ale jeszcze kody itd.
W niedziele lub w poniedziałek wstawię :D
ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka :D
Przepraszam Was, że nie robię w kolejności waszych zamówień/zestawów, ale nie pamiętam które były pierwsze i wykonuje je jak mi najlepiej :)

Dzisiaj w notce :
  • Zestaw z Green Day 

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka!
NARESZCIE !
Przepraszam Was, że nie dodawałam wcześniej notek ani zamówień ale komputer mi się zablokował, ale NA SZCZĘŚCIE się odblokował!!
Tak od piątku myślę, że będę już mogła robić dodatki itd.
Przepraszam Was i .Feminiete. !
Teraz postaram się nadrobić wasze zamówienia.
Jeszcze raz WAS serdecznie przepraszam!
lazarzjulia
 Siema :<
No i szkoła.
Już mam zadania furę!

Zawieszam moją działalność na tym blogu na czas nieokreślony.
O co chodzi?
Przejdź do dalszej części postu :)

Nabór, usunięcie redaktorek, zawieszenie --->

lazarzjulia
 Hejka!
Niestety już wróciłam z Grecji ;<
Ale plus jest wielki - pociecha czekająca na Ciebie w domu z merdającym ogonem <3
Jak ja kocham mojego psiaka ;*

Notka automatyczna!
Zamówienia, kiedy się rozpakuję xd ---> Pon./Wt., oczywiście nie wszystkie.

Za tydzień szkoła :<
Bueeeeee ;(

W notce:
  • Zestaw Danbo
  • 25 avatarów z  Harry'ego Potter'a

lazarzjulia
 Hej, wrócilam xd
Tak, spalilam sie na mudzyna.
Dodaje pilny post - nie moze czekac.

Wiecej o naborze, jak klikniesz ponizej:
Klikaj!

Nastepna notka jutro!
Zestaw Danbo - Klik

Minimum 10 komentarzy = kolejna notka.

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka!
Wiem, że chyba Was zawiodłam ale nie mogę znaleźć dobrego Photoshopa.
Prosiłam Was o pomoc, ale tylko chyba 1 lub 2 osoby podały link.
Dziękuje bardzo wszystkim -.-
Kocham tego bloga i moich fanów i nie chce odchodzić.
Szukam tego photoshopa, ponieważ nudzi mi się i chce dla Was robić dodatki, ale ciągle CS6 wyskakuje jak klikam "Pobierz" a jak pobrałam CS6 to nie działa  -.-
Jeżeli chcecie abym robiła dla Was dodatki i inne pomóżcie mi :(
Tak będzie szybciej.
Wiem na pewno Was i .Feminite. zawiodłam ale przepraszam.
lazarzjulia
 No siema!
Już piątek ;o
Jutro wracam do Polski ;<
Jest super! Mówię Wam, chcę zostać tu na zawsze! ;<

Notki wyświetlają się automatycznie!
Zamówienia zrealizuję po powrocie ;3

W notce:
  • Zestaw z Domo
  • Dodatki do zestawu
  • Kolejna część znaczków xd

тωιѕтє∂. ♥
Nie to że to wasza wina.

Wszystko wam wypunktuję.
♦  Kończy mi się czas Photoshopa.
♦  Mam lenia.
♦  I tak nie wiem co mam robić bo nie ma dla mnie żadnych zamówień.
♦  Mam bardzo mało czasu.

I tak podejrzewam  że nie bd za mną tęsknić ;(

Więc Papa ;**********************************
lazarzjulia
 Hejka!
Omnomnom, spalam się na mudżynka.
Notki wyświetlają się automatycznie.
Jak wrócę, kupuję sobie Conversy xd

Chciałam dodać jeszcze 15, ale nie wydawało mi kodu, kiedy je ładowałam.

W notce:
  • Sweet kursorki xd
  • Mały dodatek

lazarzjulia
 Hejka!
Tak, tak, wy sem czytacie tego posta,
a ja się smażę na plaży czy tam przy basenie w Grecji ;>

Te posty wyświetlają się automatycznie - wcześniej je przygotowałam.
Wszystkie zamówienia zrealizuję po powrocie.

W notce
  • Powiększony zestaw Pikachu
  • Dodatki do zestawu

lazarzjulia
 Hej!
Aktualnie jestem w Grecji :)
Notki wyświetlają się automatycznie.
Wszystkie zamówienia zrealizuję po powrocie.

Buahahahaha >>> Zakładka "Zestawy" znów działa :)

W notce:
  • Powiększony zestaw z truskawkami
  • "Znaczki"

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Hej!
Mam dla Was informacje i wielka prośbę.
Info :
Chciałam wykonać Wasze zamówienia ale nie mogę, ponieważ nie znalazłam, żadnego darmowego Photoshopa na laptopa <bez wirusów,angielskiej wersji>.
Jeżeli podalibyście mi linki do Photoshopów to szybko wykonałabym Wasze zamówienia.
A oto właśnie prośba :
Czy podalibyście mi do darmowych Adobe Photoshop CS5 angielskiej wersji językowej.
Bez żadnych rozszerzeń itd.
Mam nadzieje, że ktoś mi pomoże znaleźć darmowego Photoshopa, bo ja nie widzę ;/
A oto jeszcze raz nazwa : Adobe Photoshop CS5 32-bit angielskiej wersji językowej.
W razie czego dzięki wielkie : **
lazarzjulia
 Hejkaa!
Informuję Was, że jutro o 03;00, albo wcześniej jadę na lotnisko i do Grecji.
Nie martwcie się, siedziałam dzień i noc przed kompem (tak 2 dni ogółem) i zrobiłam dla Was 5 notek, które pojawią się automatycznie pod moją nieobecność.

Nie powiem kiedy, to niespodzianka ;>
Nad notkami bardzo się starałam,
wszystkie zamówienia wykonam po powrocie ;3

Do notki dodaję avatary,
żeby nie była taka pusta.
Ciaoo!

lazarzjulia
 Hej!
Wiem, dziwny tytuł, a to dlatego, że mam głupawkę xd
Dostałam prezenciki na urodzinki (Legginsy czarne i wiśniowe - z Zary, takie spodniowate, bransoletkę z Pandory a do tego 4 charms'y z Pandory ;> Jeszcze bejsbolówkę szarą taką z MM ;o no i kase xd Nie powiem ile xdd).

Zablokowałam dodawanie komentarzy do stron (Tych po prawek) dlatego, bo tam zamawiacie >>> zamówienia kierujcie do "Zamów.".

W notce:
  • Zestaw z Mopsem
  • Wszystkie buttony z zamówień
  • Info about info xd

lazarzjulia
NOTKA AUTORKI : TWISTED

Sorry że nie dodawałam notek,
ale tu w Australii nie mogłam sie zalogować w końcu mi się udało.

W dzisiejszej notce:
♥ Zestaw z motylkami
♥ Puzzle Emo Site

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Hej!
Wiem ,ze dawno nic nie pisałam/dodawałam, ale jak wiecie coś mam z komputerem.
Ale kit z nim, olałam go i uczę sie robić dodatki na laptopie.
Wiem, będzie mi ciężej je robić, ponieważ nie mam myszki ;/
Więc od razu mówię, że jak ktoś zamawiał np. zestaw nie wykonam wszystkich rzeczy z podstawowego zestawu.
Mam nadzieje, że niedługo zobaczycie już jakąś notkę zamówieniami, albo z czymś :)
Do zobaczenia w kolejnej notce.
Mam nadzieje, że już niedługo :D

PS.
Mam do Was sprawę.
Tutaj na lapku nie mam photoshopa, moglibyście mi dać link z photoshopem najlepiej CS5 < z angielską wersją > ?
Jak tak, to wielkie dzięki :**
lazarzjulia
 Hej!
Przepraszam, że nie dodawałam notek,
ale robiłam szablon bloga ;>
Podoba się?
Zajął mi 3 dni ;o
A przy okazji uczyłam się robić poziome, rozwijane menu ;3

Jutro mam urodzinki ;p ale dzisiaj impra.
Notka na 100% ok. 24.00 będzie.

Papa ;*
I dobranoc xd
lazarzjulia
 Siemka!
Strasznie dużo tych zamówień ;o
Codziennie dochodzi pełno nowych ;o

W notce:
  • Reklama
  • Buttony
  • Szablon na bloga - blogspot (tło, nagłówek, kursor, button)
  • Słuchawki
  • Nagłówki na bloga

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Hej!
Wiem dawno nie dodawałam notek itd, ponieważ byłam u babci.
A teraz nie wiem jak popsuł mi się komputer, ale na szczęście mam laptopa.
Może pomyślicie sobie dziwnie ale ja na laptopie nie umiem robić dodatków, umiem je robić tylko na komputerze.
Więc teraz na razie mogę pisać notki, ale wykonywać zamówień nie mogę ;/
Pewnie jesteście źli itd, ale ja też jestem zła :(
Miałam juz naszykowane niektóre rzeczy, ach tu nagle bum!
Mam nadzieje, że tak za tydzień będzie wszystko dobrze.
W razie czego, będe Was informować!
lazarzjulia
 No siema!
Koniec ankiety odnośnie "Czego ma być więcej na blogu".
Postaram się zrealizować wasze oczekiwania ;p
Oto wyniki: KLIK

Tymczasem wchodzi nowa ankieta odnośnie redaktorek i twisted.
Głosujcie szczerze :)

W notce:
  • Zestaw z czekoladą
  • Dodatki do zestawu z czekoladą
  • Zestaw z Yorkami
  • Button

lazarzjulia
 Hej!
Wiem, że Pusheen już był, ale jeszcze z tymi moimi innymi napisami.
Zaproponowałam współpracę Leksanie z profilków.
Ma talent, a takie osoby jak ona, bardzo się nam tu przydadzą.

W notce:
  • Reklama
  • Zestaw Pusheen
  • Dodatki Pusheen
  • Zestaw Róże
  • Buttony

lazarzjulia
Hej!
Wiem, coś ostatnio wzięło mi się na angielski xd
Przypominam - zamówienia pod NAJNOWSZYMI notkami poszczególnej redaktorki
lub w dziale "Zamówienia".

W notce:
  • Reklama
  • Gify pusheen
  • Gify z Psami
  • Napisy
  • Buttony
  • Nagłówki na blogi
  • Kursor z literą "W"
  • Zestaw Bella Thorne
  • Nowa redaktorka

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Hej!
W końcu przyjechałam :)
Tam u babci poznałam 2 nowe osoby.
Info do Was :
Wszystkie zamówione przez was zestawy itd., postaram się wykonać w ciągu tygodnia.
Za utrudnienia przepraszam :/
Info do Anonimów :
Jak mnie tak nie lubicie, to po co wchodzicie w moje posty/prace ?
Nikt wam nie karze.
Jak bym nie robiła fajnych zestawów, to bym nie miała tylu zamówień!
Więc zastanówcie się co piszecie.
Szanuje wasze zdanie czy Wam się podoba moja praca czy nie, ale nie musicie na mnie wjeżdżać i na .Feminite. < bo też się tak przydarzyło >!
Nie znacie nas osobiście, więc proszę nie wyzywajcie nas itd.
Mam nadzieje, że przemówiłam Wam trochę do rozsądku!
Stokrotka Kasiunia ;
тωιѕтє∂. ♥

Sieema ludziee. ;******

Jestem Klaudia. Ale mówcie mi Twisted. Nie bd pisała o sb historii bo nie nawidzę mówić o sb.

A oto spis notki.:
♥ Przedstawienie się.
♥ Zestaw z Seleną Gomez.
♥ Zestaw z misiem.
♥ Mała nowość. (w zestawie z seleną.)

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka!
A więc jadę do babci.
Ja tego nie planowałam, a dopiero dzisiaj się dowiedziałam od rodziców.
A więc jak wrócę zrobię wasze zamówienia!
Jadę na 2- 3 dni, tak jak wcześniej :)
Pa :*
lazarzjulia
Hejka!

Info - Widzę, że nowy szablon przypadł wam do gustu.
Bardzo się cieszę, że prawie wszystkim się podoba :)


W notce:
  • Zestaw Rap-Hip Hop
  • Buttony

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
W tym poście będą umieszczane wszystkie liczniki!
Możesz tu zamawiać TYLKO liczniki.
A więc napawajcie paczadła xd



ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Hej!
Mam do Was informacje :
Piszecie mi zamówienia, a ja odpisuje Wam, że zrobię itd.
Więc po co piszecie pod każdą albo pod ostatnią moja notką np.
A mój zestaw z tym ??
Ludzie zrozumcie np.
Ty zamówiłeś 1.08.2012r. zestaw, a ktoś inny zamówił zestaw 30.07.2012r. oto wiadomo, że najpierw zrobię ten co najwcześniej był napisany czyli ten 30.07.2012r.
Nie martwcie się, że nie ma waszego zamówienia.
Spokojnie pamiętam o nich.
Ale wiecie, że nie łatwo się robi zestawy itd.
To dajcie mi trochę czasu.
Jak będę mieć dużo zamówień i ktoś jeszcze do mnie będzie miał zamówienie, no to pisze mu, że zrobię np. w niedziele itd.
Np.
Nie pamiętam już kto zamówił zestaw z Monster High z Draculorą, a ja mu odpisałam, że będzie on w sobotę.
I jak ja dodaje notkę z dawnym zamówieniem, to ta osoba pisze pod tą notką :
A mój zestaw z MH z Draculorą ?!
Ja nie jestem robotem czy coś.
Nie mam 50 rąk, aby każda ręka robiła inne zamówienie.
Mam nadzieje, że do Was to dotarło.
I nie obrażajcie się na mnie, ja tylko Was informuje.
ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Hej!
Dzisiaj mam dla was :

  • Zestaw z końmi ( tło, napisy, fanicona, avatar, puzzle, kursor )

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka!
Na 1 anonima mam zamówienie :

  • Zestaw z Operettą ( tło, napisy, puzzle, kursor )

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka!
Mam dla was nowość.
Aby zobaczyć ją kliknij " Kliknij, żeby odpalić "


ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka
Mam dla was wiadomość od .Feminite. :

" Hej, sory ze nie pisalam, ale nie mam wstepu na kompa chyba do piatku ale zobaczymy, moze wczesniej uda mi sie cos napisac. Nie mam internetu na kompie, ale zestam o hip hopie czeka na dodanie, wymysle jakas nowosc, wiec wybaczcie mi. "

A dzisiaj w notce :
  • Zestaw Harry Potter

lazarzjulia
Hej.

Uff... Cały dzień robiłam tą notkę, to chyba wszystko. Jeśli coś pominęłam, pisać ;p
W następnej notce zestaw z zamówień o rapie i hip hop'ie. 
Mam nadzieję, że się podoba :)

W notce:
  • Buttony reklamujące blogi 
  • Reklama bloga 
  • Migające napisy 
  • Nagłówek na bloga 
  • Słuchawki - ray-ban'y 
  • Wąsy galaxy
  • Mała nowość - wąsy z zamówień

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka!
Chciałam tą notkę dodać wczoraj, ale za bardzo nie miałam czasu.
Jak ktoś o 20.30 oglądał TVP2 to wie dlaczego.
Ci którzy nie oglądali to :
Byłam na koncercie Lato Zet i Dwójki.

W notce :
  • Zestaw z Wojciechem Szczęsnym

lazarzjulia
Uwaga uwaga,

Wyczuwam niespodziankę!
Dowiesz się co to, klikając na "Kliknij, aby odpalić".
Czy jesteś gotowy aby to uczynić?

Zalecam: trzymaj się krzesła ;p

W tej notce:
  • WIELKA NIESPODZIANKA!

lazarzjulia
Hej!


Chciałam was poinformować, że zgodnie z wynikami ankiety,
gdzie głosów za tak było 40, czyli 44%, a za nie 50, czyli 55%.
' Karolcia ' odchodzi, niestety nie mam przyjemności napisać "dobrze się nam pracowało" bo tak nie było.

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka!
Jeden anonim na czacie poprosił mnie o notkę z :
  • Zestawem o Kotkach :D

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka!
Dzisiaj mam dla Was :
  • Zestaw z nutellą

lazarzjulia
Hej!

Nabór na redaktorów zakończony. Zostanie wznowiony, gdy napiszę ;p

Dzisiaj postanowiłam zrobić notkę z nowością

Spis notki:
  • 50 avatarów!
  • Niespodzianka - w kolejnej notce - przepraszam, zapomniałam, ale wynagrodzę to kolejną notką ;>

Pola Strzebska
Hey w tej notce chciałam się przedstawić , mam na imię  Pola , mam nadzieje że będziemy współpracować .
I będziecie zadowoleni z mojej pracy.

W notce:
  • Gify

lazarzjulia
Hej!

Na początku informuję was o nowej redaktorce.
To "Pola Strzębska".
Jej okres próbny będzie trwał 2 tygodnie.

Dodaję 30 avatarów, nigdy takich nie robiłam, więc się nie śmiejcie xd
Nagłówek - z zamówień.

TUTORIAL NA REKLAMĘ

W notce:
  • Avatary
  • Reklama - z mojego poprzedniego tutorialu - przykładowa
  • Tło z kwiecistego zestawu

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka!
Mam dla Was nowość :

  • Puzzle

lazarzjulia
Hej!

Dzisiaj mam dla was tutorial, jak zrobić nietypową, ruchomą reklamę bloga.
Mój głos, wiem jest fatalny, ale na żywo jest ZUPEŁNIE inny.
Chce ktoś mojego fejsbuka?
Pisać w komach ;3
Podoba się? ;>

Nabór ciągle trwa! Zapraszam! Stały kontakt ze mną ;p

JESTEŚMY NA FACEBOOKU! KLIK!

lazarzjulia
No hej xd

Kolejna notka z zamówieniami ;p
Niedługo moje 14 urodzinki... (za 30 dni ;3 )
Co zażyczylibyście sobie na moim miejscu? :>

Uwaga uwaga!
  • Wprowadzam na bloga dodatki na... blogspota! Chodzi o reklamy, nagłówki, animacje itp. 
  • Jesteśmy na facebooku! Będę tam pisała wszystkie info, konkursy itp.! Lajkuj nas, (możliwość lajkowania nad buttonem reklamującym --->) udostępniaj! KLIKAJ!

Spis notki:
  • Zestaw kwiecisty

Info na dole -->

lazarzjulia
W ramach nagrody za konkurs reklamuję:
  • Blog redaktorki_ - KLIK
  • Profil Ariany na zapytaj - KLIK
  • Nagroda dla redaktorki_ -
*Kolejny konkurs będzie z realnymi nagrodami - tylko za 1 miejsce (może jeszcze za 2)
lazarzjulia
Haj egejn xd

Chyba będę musiała zrezygnować ze współredaktorek, ponieważ jednej ostatnio W OGÓLE nie ma,
na czas ankiety usuwam ją z bloga.
No cóż. W końcu nabór na redaktorki ciągle trwa, na pewno kogoś znajdę :)

Spis notki:
  • Zestaw z Koniami
  • Zestaw z Psami czarno-biały

Zapowiedź niżej -->

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka !
Sorki, że nie pisałam wcześniej, ale za bardzo czasu nie miałam :(

Ale teraz mam dla was :
  • Zestaw z psami ( kolorowy )

lazarzjulia
Hej!

Przypominam, że nabór ciągle trwa!


Mam nadzieję, że widzieliście już button reklamujący mój blog.
Prosiłabym, abyście wklejali go do swoich profili na zapytaj, na blogi itd.
Gdy się na niego kliknie, przenosi na mojego bloga :)

Kto umieści button na swoim blogu, niech napisze w MOJEJ najnowszej notce
i poda link swojego bloga. Postaram się wtedy wykombinować coś w nagrodę jako podziękowanie :)


Spis notki:
  • Zamówienia na buttony
Przy buttonach piszcie czy mają być duże czy małe i jakie tło!
Zamówienia od teraz realizuję TYLKO te pod notkami!

lazarzjulia
Co chcecie w następnej notce?

Hej!
Dziś mam dla was zapomniane buttony na profilkach - nowość na tym blogu.
To buttony, które robiła Festis.

Dodałam do nich tylko własną czcionkę z efektami oraz własny styl tworzenia tej grafiki :)
Możecie zamawiać, dodaję przykładowego, jeśli chcecie może być tak,
że jeśli się na niego kliknie, przenosi was na wasz profil zapytaja :)

Zamawiajcie!

Nowy szablon bloga!
Mam nadzieję, że zauważyliście xd
Wprowadzam ankietę odnośnie szablonu :)
Podoba się?




lazarzjulia
Hej!
Konkurs zakończony!
Oto zwycięzcy i nagrody:
- Stokrotka Kasiunia - nie wybrano
Ariana - reklama profilu na zapytaj
- redaktorki_ - nie wybrano

Nie wiedziałam, że wam tak dobrze pójdzie ;p
W takim razie ogłoszę kolejny konkurs, ale pod koniec lipca :)

W notce:
  • Zestaw kokardkowany
  • Zamówienie - 1

lazarzjulia
No sieema xd
Na początek ogłaszam, że Stokrotka kasiunia zostaje na blogu!
Było 41 głosów za TAK, czyli 71%,
a tylko 16 głosów za NIE, czyli 28%.

Wchodzi następna ankieta, czy 'Karolcia' powinna zostać na blogu.
Trwa tydzień.

Niedługo zawita nowy, wakacyjny szablon bloga :)
Ankieta odnośnie niego pojawi się wkrótce ;p

>> Dalej kolejne info - Konkurs
lazarzjulia
Hej!
No to wróciłam z wakacji :)
Widziałam w sklepie 5kg Nutellę za 30 euro... ;o
Opaliłam się na mudżynka xd

Przy okazji wymyśliłam 10 nowości, ale będę je robiła po kolei.
W którejś z kolejnych notek ogłoszę konkurs :)

W notce:
  • Napisy: "Ode mnie" i "Ważne" z motywem koni
  • Nowość

`Lee Min Hyun`
Witajcie. Wiecie co ? Nie przejmujcie się komentarzami Anonimów. Jak sami widzicie oni też mi piszą bzdury. Ale... hejterzy są wszędzie, nie tylko na tym blogu. Żal mi ich. Jeśli moje prace nie podobają się Wam, po prostu ich nie oglądajcie i nie dodawajcie tych swoich żałoosnych komentarzy.

Jeśli chodzi o tytuł notki, to prawda, mówię ` Paa `. Wyjeżdżam do dziadków na tydzień [ góra 2 tygodnie ]. Nie będzie mnie. Bardzo przepraszam za dodanie tylko jednego zestawu, ale tak wyszło, że wyjeżdżam dziś.
Unaddicted. Gdy tylko wrócę zrealizuję Twoje zamówienie ;)

Pozdrawiam.

` Karolciaa `
`Lee Min Hyun`
Obiecany.

W zestawie:


  • napisy
  • tła
  • pinsy
  • obrazki
ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka!

Sorki, że nie dodałam wcześniej, ale komp mi się zacinał.
Mam dla Was :
  • Zestaw z Arianą Grande
  • Pinezka i zdjęcie z zdjęciem książki
  • Książka info

`Lee Min Hyun`
Czeeść. Jestem Karolina, mam 12 lat. Będę robić dodatki na zapytaja, właśnie na tym blogu. Niedługo pojawi się post z zestawem na ,,czerwony profil" , czyli dla tych, co lubią kolor czerwony.

 .Feminite. obiecała, że nauczy mnie kilku rzeczy.


 Bardzo dziękuję za przyjęcie na bloga i pozdrawiam!




` Karolciaa ` -
lazarzjulia
Siema!
Wlasnie wrocilam z Hvar'u i siedze sem w pokoju xd Mam dla was kolejne informacje, ale bardzo wazne. Czytajcie!
ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka!
Dzisiaj o 12.00 wróciłam od babci.
Było fajnie :D
Już będę dokańczała wasze zamówienia i je dodam.
Nie wiem czy dzisiaj się wyrobię, najwyżej jutro zrobię.
Jak jeszcze jakieś zamówienia macie piszcie tutaj lub w dziale " Zamówienia ".
Czy u Was też tak duszno ?
Ja nie mogę wytrzymać w domu.

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka
Mam dla was wiadomość.
Jutro jakoś rano jadę do babci na 2 albo 4 dni.
Po przyjeździe wykonam wasze zamówienia, bo dzisiaj cały dzień byłam na dworze i jestem wykończona.
Choć jest u babci komputer z netem, nie mogę ściągać żadnych programów, które umożliwiają mi robić dla was zamówienia, ponieważ babcia się boi o wirusy.
O wyjeździe do babci zadecydowała mama ;/
Więc papa!

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka!
Mam dla was nowość, taką książkę info :D


lazarzjulia
Hej!
Korzystam z chwili, kiedy moge dodac notke. Tu w Chorwacji dostalam kod do darmowego neta na telefonie xd W koncu jestem juz 12 raz z rzedu xd A wiec zaczne o naborze, zasady i wymogi:
-przeczytaj zasady naboru, ktore sa gdzies pod archiwum
-na moj mail julek98ferero@gmail.com napisz mi, co potrafisz robic z grafiki i z kazdego wyslij mi po przykladzie
-odpowiadaj mi na maile!

Powodzenia w wysylaniu zgloszen ;d
ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka!
Mam dla Was :
  • Zestaw z Ciasteczkowym Potworkiem
ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka
Mam zamówienie dla pewnego anonima.
Przepraszam, że wczoraj go nie zrobiłam, ale strasznie bolał mnie ząb.
W notce :
  • Zestaw z Książkami / o książkach ;D
ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka!
Mam zamówienie specjalnie dla KACHA.
W notce :
  • Zdjęcia z taśmą
  • Pinezka
ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Zrobiłam wszystkie zamówienia, teraz nie mam co robić.
Jak macie jakieś zamówienia piszcie! Chętnie wykonam :D
A teraz pytanie do was :
Na jaki kolor mam pomalować sobie końcówki ??
Jestem blondynką, oto moje zdjęcie :


Myślałam o różowych, albo niebieskich, ale nie wiem czy pasują, więc was się pytam jakie by do mnie pasowały.

Pokój przyjaciółki
ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siema !
Teraz wzięłam się ostro do pracy, aby nie mieć za dużo na wakacje.
Mam dla Was zamówienia wszystkie, które ja miałam zrobić te co są tylko w " Zamówienia :

  • Zestawy ( Reggae)
  • Kursory ( Koty, Strzałka w pastelowej zieleni, napis Euro 2012 Uefa, Fioletowe serce)
  • Pinezki ( Z każdym z członków "Guns N' Roses" i "Take That")
  • Zdjęcia z taśma ( Konie)
ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;

Siemka

Przepraszam, że wcześniej nie pisałam, byłam u babci.
Babcia jak zawsze boi się o komputer więc nie pozwoliła mi ściągnąć żadnych programów :/
Przepraszam, że nie napisałam, że jadę ale zapomniałam.
Teraz notki będę robiła najpóźniej co 3 dni chyba, że gdzieś wyjadę to napisze.
Dzisiaj mam dla Was :
  • Zestaw Modern Jazz
lazarzjulia
Witajcie!
To mój ostatni post w czerwcu.
Przepraszam, że nie dodałam notki z nowością wczoraj,
ale wróciłam z wycieczki, całe zamieszanie ze szpitalem i pakowanie się na kolejny wyjazd.

Mam nadzieję, że niektórzy z was widzieli moje sprostowanie na profilkach.

I jeszcze jedno info: Zastanawiam się, czy nie wywalić obecnej współredaktorki na tym blogu.
Nie dodała tu żadnego postu od 1 miesiąca. Głosujcie w ankiecie :)
Ankieta będzie trwała 2 tygodnie.
Po moim powrocie zestawy z Danbo i Domo.

Spis notki:
  • Nowość

Przepraszam, że tak mało, ale robiłam na szybko.
No to jadę, papa!

lazarzjulia
W czwartek nowość!

Hej!
Dodaję na szybko nową notkę, gdyż pakowałam się na wycieczkę.
Jadę na 3-dniówkę z klasą...
Faajnie, tyle że łazienek nie ma do pokoi :( tylko oddzielnie :(
Następna notka w śr, czw, bo zaś w piątek wyjeżdżam do Chorwacji :)

Mam nadzieję, że druga redaktorka coś zatroszczy się o tego bloga i będzie częściej dodawała notki,
Nie tak jak teraz...

Spis notki:
  • Zestaw Pusheen (wzór tła itd.)
  • Super stronka Pusheen xd

lazarzjulia
Siema!
Chciałabym Was znowu poinformować, że:
- zamówienia na tym blogu będą realizowane szybko, nie tak jak na profilkach
- notki będą min.3 razy w tygodniu

Przygotowuję kolejny konkurs, tylko odbędzie się wtedy, gdy zobaczę na tym blogu 2.000 wejść!
To będzie taka moja "blogowa impreza".
A więc wszystko zależy od was :)

Notka:
  • Pineski z psami
  • Wzory tła "Kolaż tła Site Models "USA" "
  • Wzory tła "Kolaż tła Site Models "UK" "
  • Wąs z podpisem - Zayn
  • Wąs z podpisem - Niall
  • Sygnatura z Lewandowskim
  • Animacja "wąs" z psami
  • Animacja "wąs" z kotami

lazarzjulia
Hej!
Dzisiaj chciałam podziękować i w zamian zareklamować bloga Danicaa z zapytaja.
Pomagała mi w tworzeniu menu...
A to naprawdę trudno zrobić...
Zapraszam!

Blog Danicaa'i: TUTAJ

lazarzjulia
Hej!
Dzisiaj dodaję kilka napisów, ale wpierw mała informacja:

Od wtorku próbuję zrobić poziome, rozwijane menu.
Niestety nie udało mi się, a więc wysyłam to do grafika.
Jeżeli ktoś potrafi, to proszę napisać na mojego maila (julek98ferero@gmail.com)

Dzisiaj starałam się o 5 z angielskiego ;p
Okazało się, że nagle musiałam napisać 2 kartkówki :O z których kompletnie NIC się nie uczyłam.
Na szczęście zdałam za 5 i -5 ;p

A teraz ogłoszenie o konkursie:
Na razie taki prosty :)
A więc do 17 czerwca (tj. niedziela), czekam, aż chętni z was wyślą mi:
- pomysł na prezentację o królowej UK (czyli treść- o czym ma być- napisać "tytuły" i pomysł na wygląd prezentacji)
- pomysł na nowość (którą oczywiście dam radę zrealizować, ma być wyjątkowa)

Zasady:
- proszę używać WYŁĄCZNIE swoich pomysłów (w przeciwnym razie zostaniesz zdyskwalifikowany)
- e-mail'e do mnie podpisywać "Konkurs"
- po czasie nie będę przyjmowała prac

Nagrodą będzie reklama profilu z zapytaja/bloga lub wykonanie profilu na zapytaju (przeze mnie).
Zwycięzca zostanie wybrany przeze mnie, lub też nie (zależy czy mi się spodoba :) )

A więc przejdźmy do notki:
  • Napisy :)

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
W notce :
  • Zestaw One Direction
lazarzjulia
Hej!
Dzisiaj następna część zamówień!
Następna notka ok. czwatku-piątku.

Zamówienie Termitt'a z napisem "My paranormal life" skróciłam, ponieważ takie długie naprawdę brzydko by to wyglądało.
Teraz jest "Paranormal life".

Spis notki:
  • Napisy "Paranormal life", "Cykamy!"
  • Love your mustache z One Direction
  • Kursor z logiem Take That
  • Trzy cosie z Euro

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;

Siemka ponownie :D

Mam dla Was avatary, nauczyłam się je robić.
Takie same robi .Feminite.
W notce :
  • Avatary ( site models )
ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;

Siemka :D

W notce :
  • kursory(one direction, serce,  anglia, wieża eiffla, koń, usta, spangebob, litera r, herb realu Madryt)
ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;

Siemka!

Dzisiaj mam dla Was :
  • Tła w wzorki(Peace, Czaszki, Panterka, Kropki)
Jagoda Kowalczyk
Odchodzę , Odchodzę , Odchodzę .!!!
Ja Psychicznie nie wytrzymam na tym blogu ;/ nie nękacie mnie tylko w komentarzach ale również nękacie mnie na mailu , ja Tak Dłużej Nie Wytrzyma :( Przepraszam .Feminite. Ale Odchodzę .;( i tak nikt nie będzie ze mną tęsknić . Wiem Że Mnie Nie Lubiliście chociaż nie wiem dlaczego ... Lecz Cześć i tak "miło" mi się z wami pracowało...;)
lazarzjulia
Joł xD
Dzisiaj trochę zamówień.
Przypominam, że nabór na redaktorki trwa ciągle.

Przypominam także o mojej poprzedniej notce, nad którą okropnie się umęczyłam,
robiłam ją CAŁY DZIEŃ. Oto ona: Zebrzasty Zestaw

Do LoveDance: Nie chodzi mi o grafikę z blogów, tylko żebyś wykonała coś teraz. Powód podałam w poprzednim mailu.

W notce:
  • Tło wąsate
  • Napis Venisay, Love sick
  • Kursor z logiem euro
  • Love your mustache z: JB, Site models, wzorkami, wąsami ;p
  • Cosie z Robertem Lewandowskim specjalnie dla "ainaD" ;)

ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;

Siemka!

W dzisiejszej notce :
  • Zestaw z Rihanną
lazarzjulia
Hej!
Wow! Ten blog ma dopiero 1 i trochę dnia, a już prawie 230 wejść?
Nie no, ja nie wierze! Dziękuję Wam!
W podziękowaniu za ten niesamowity wynik dodaję dzisiaj zestaw!

Przypominam:
Wszystkie zamówienia składajcie albo pod notką (najświeższą) redaktorki, od której cuś chcecie albo w dziale "zamówienia".
Nie na chacie i gdzie indziej, bo nie będą spełniane.

Spis notki:
  • Zestaw ze wzorkiem zebry
  • Wszystkie ostatnie nowości, tylko zebrzaste xD
  • Zebrzasta nowość

Jagoda Kowalczyk
Po Tej Notce ( po waszych komentarzach ) zdecyduje się czy odejdę . Dajcie Mi Ostatnią Szansę .

Spis Notki :


  • tło
  • zdjęcia
  • napisy
  • kursory
Jagoda Kowalczyk
Kto Chce Żebym Odeszła / Kto Chce Żebym Została .
Nie Chce Tu Być Jeżeli Będziecie Tak Po Mnie Jeździć .
...Piszcie W Komentarzach .
Jeśli Będzie Więcej Osób na "nie " odejde .
Jeśli Będzie Więcej Osób na "tak " zostanę .
ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;

Siemka!

W tej notce :
  • Zdjęcia z taśmą (Site models, Site models z przyjaciółką)
  • Pinezki (Anglia, Danbo, Reggae)

lazarzjulia
Siema!
Informuję Was znowu, że dochodzi do nas kolejna redaktorka.
Jest to Smerfetka ♥ i będzie ze mną współpracowała.
Jej grafika również bardzo mi się spodobała.
Spełnia wszystkie kryteria wypunktowane w moim regulaminie w głowie xD

A więc, jak każdemu,
życzę Ci powodzenia!
ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;

Witam :D

Mam dla Was różne tła :D 


Spis notki:
  • Tła (Nutella, Komixxy, JB)


ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;

Siemka!

Jestem Kasia, mam 13 lat i będę nową redaktorką na tym blogu.
Na zapytaj nazywam się tak samo jak tutaj :D
Hobby : zwierzęta, conversy, siatkówka, czytanie gazet np. bravo ale nie książek!!
Mam nadzieje, że moja praca się Wam spodoba!!
lazarzjulia
Tutaj umieszczam buttony reklamujące bloga.
Jeżeli podoba Wam się mój blog i chcielibyście go zareklamować, pobierzcie kod z rameczki :)
Reklamę mogę też zrobić z innym tłem, tylko napisz w komentarzu :)

WYBIERASZ 1 NAGRODĘ.

Jeśli umieścisz mój button na swoim blogu, to (wybierz sb coś i podaj adres bloga i miejsce, gdzie umieściłeś button w tej zakładce w komentarzach):

  • Zrobię dla cb niepowtarzalny button
  • Umieszczę Twój button na swoim blou na 5 dni
  • Zareklamuję Twój blog w 3 notkach
  • Wygrasz 10 komentarzy na swój blog

Button chwilowo niedostępny - przeładowanie pobrań


lazarzjulia
Siema!
Już dostałam 3 zgłoszenia dotyczące posady redaktorkek :)
Oby takich więcej.
Przypominam o wysyłaniu propozycji na mój e-mail: julek98ferero@gmail.com

No to dodaję moją 1 notkę na tym blogu (z grafiką).

W notce:
  • Napisy "Forever young"
  • Napisy wąsiaste ;p
  • Napis "nagłówkowy" na bloga - pierwsze zamówienie

lazarzjulia
Nabór na redaktorki (i redaktorów) trwa bez przerwy.
Wszystkie swoje propozycje wysyłaj:
- na mój e-mail: julek98ferero@gmail.com
- ewentualnie na G-G: 26436060
oraz napisz zgłoszenie pod tą notką (oprócz maila)

Poziom TWOJEJ grafiki musi być w miarę wysoki, ale jeśli myślisz, że sprostasz,
wyślij mi swoje zgłoszenie, napisz co potrafisz robić i SWOJĄ grafikę.

Zasady dotyczą redaktorek oraz starających się o posadę redaktorki na tym blogu:
  • Grafika, którą mi przesyłasz/umieszczasz na blogu musi być TWOJEGO autorstwa, jeśli nie będzie, od razu się połapię i wywalę Cię z bloga
  • Musisz mieć dość wolnego czasu, aby umieszczać notki na blogu
  • Twoja grafika musi być ładna, przejrzysta, musi mi się podobać :)
  • Kiedy dodajesz post, musisz na początku wypunktować, co jest w notce, a przed grafiką wstawić zawijanie tekstu
  • Kiedy coś piszesz, pisz zwykłą czcionką. Pogrub tylko wtedy, gdy to konieczne
  • Notki MUSISZ dodawać z odstępem maximum 3 dni. Jeżeli gdzieś wyjeżdżasz - napisz
  • Nie toleruję wyzywania, przeklinania oraz po wstąpieniu na bloga - nagłego odchodzenia oraz tego, że nie dodajesz notek

To tyle wymagań.
Proszę się do nich dostosować.
Powodzenia :)

lazarzjulia
Tu składaj zamówienia: krótko zwięźle i na temat.
Zrealizowane wykasuję.
Określ także, do której redaktorki kierujesz zamówienie.

Z góry dziękuję ;p

Zaległe zamówienia - Stokrotka kasiunia:
  • Duży zestaw z Dradulorą z "Monster High"
  • Wszystko ze Spectrą Vondergeist z "Monster High" (tło, kursor, napisy, avatar, puzzle)
  • Zestaw z Green Day
  • Zestaw Minecraft

Zaległe zamówienia - .Feminite.:
  • Tło Nirvana i Happy Tree Friends
  • Zestaw z siatkówką (reprezentacja Polski mężczyzn)

WYKONANE BĄDŹ NIEJASNE ZAMÓWIENIA KASUJĘ.
Kasuję je też wtedy, kiedy osoba zamawiająca nie odpisuje na komentarze - brak kontaktu.
Zaległe zamówienia wpisuję tutaj.