ѕтσкяσткα кαѕιυηια ;
Siemka!
Mam zamówienie specjalnie dla KACHA.
W notce :
  • Zdjęcia z taśmą
  • Pinezka
Zdjęcia z taśmą 

Kod na zdjęcie z taś. :


Kod na zdjęcie z taś. :



Pinezka


Kod na pinezkę :



Podoba się ??
Mam nadzieje :D
Jakieś zamówienia ??
Pisać tutaj lub w dziale " Zamówienia ", nie mam co robić, więc wykonam je w 1 dzień.

A i mam dla Was informacje :
Dodatki, zamówienia będę robiła wieczorem tak okolo 18, 19, 20, ponieważ jestem umówiona z przyjaciółkami na całe dnie. Ale także czasem będę robiła po południu. :D
Za utrudnienia przepraszam.
12 Responses
  1. Super! Bardzo Ci dziękuje :D



  2. poziomka22 Says:

    Gdzieś na zapytaj przeczytałam, że robisz nagłówki na blogi, czy jest to nadal aktualne?


  3. Anonimowy Says:

    Mam prośbę : Czy mogłabyś zrobić zestaw z motywem książek? Chodzi o ładne zdjęcia książek np. takie : http://besty.pl/440361

    Książki ozdobione jakimiś dodatkami itp.

    Proszę aby w zestawie znalazły się:
    -tło
    -pinezki
    -zdjęcia
    -kursor
    -nagłówek ,,Hey!'' i ,,Zapraszam''
    -jakbyś dała radę to licznik :)

    Z góry dzięki :D


  4. Przykro mi ale nie robię już nagłówków.
    Zrobiłam sobie ponad roczna przerwę z nimi i zapomniałam jak się je robi :(


  5. Nagłówka "hey" i "zapraszam", nie umiem ale może feminite mnie nauczy i licznika na razie też nie umiem, postaram się niedługo nauczyć :D
    Reszte zrobię za chwilkę :D


  6. a muszą być z tekstem te ksiazki ?


  7. Anonimowy Says:

    1. http://i.pinger.pl/pgr341/6ca6491f001227304a12b9e1/3e59523b61ef47d6med.jpg

    2. http://moja-mala-prywata.robertdee.info/pliki/Otwarta-ksi%C4%85%C5%BCka-313x225.jpg

    3. http://i.pinger.pl/pgr401/29fb3a8e000adffc4eef69d3/Ksi%C4%85%C5%BCka.jpg


    Te książki niech będą :)))



  8. Anonimowy Says:

    Mogłabyś mi to zrobić jak najszybciej? Pilnie potrzebuję! :)


  9. Tak ,postaram się jeszcze dzisiaj.


  10. Anonimowy Says:

    Okeeej :) czekam...


Prześlij komentarz

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz pod moją ostatnią notką
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- Jeżeli chcesz być redaktorem, napisz na mój e-mail podany pod archiwum bloga, oraz zapoznaj się z zasadami