lazarzjulia
Hej!

Przypominam, że nabór ciągle trwa!


Mam nadzieję, że widzieliście już button reklamujący mój blog.
Prosiłabym, abyście wklejali go do swoich profili na zapytaj, na blogi itd.
Gdy się na niego kliknie, przenosi na mojego bloga :)

Kto umieści button na swoim blogu, niech napisze w MOJEJ najnowszej notce
i poda link swojego bloga. Postaram się wtedy wykombinować coś w nagrodę jako podziękowanie :)


Spis notki:
  • Zamówienia na buttony
Przy buttonach piszcie czy mają być duże czy małe i jakie tło!
Zamówienia od teraz realizuję TYLKO te pod notkami!













Nie zrobiłam małego, bo napis by się nie zmieścił, a mniejszy napis wyglądał by paskudnie :)




CO MAM DAĆ W KOLEJNEJ - DZISIEJSZEJ NOTCE??
Proponujcie.

9 Responses
  1. Olikasa Says:

    A jak wstawiacie te kursory, chodzi o takie jakby ramki co jak się na nie najedzie myszką to pokazuje się kursor, a pod nim 'na bloga!' i kod i chodzi też o kody HTML jak je zrobić do takiego kursora czy wąsa moustache ? Na ten temat nic nie wiem ()


  2. lazarzjulia Says:

    Kursory wstawiasz za pomocą profilków:
    Dodatki >> Kursory >> Własne kursory >> Wrzuć kursor, aby udostępnić innym na swoim blogu >> wpisujesz nazwę bez polskich liter, same zwykłe, żadnych znaczków i dodajesz kursor >> kopiujesz kod i wklejasz do notki (w notce ramek nie widać, ale jak opublikujesz, to są ;p chyba, że usuniesz.

    Kod HTML:
    1. Ładujesz grafikę tutaj: imageshack.us (wpierw musisz tam mieć konto)
    2. Klikasz na grafikę, której chcesz nadać kod HTML.
    3. Prawym przyciskiem myszy klikasz na nią i wybierasz opcję "Kopiuj adres URL grafiki".
    4. Wklejasz go w kodzie, gdzie pisze "LINK" - "LINK" usuwasz, zostaje sam adres URL strony! (w e-mail'u)
    5. Jeśli chcesz kod mieć w rameczce usuwasz z ramki "KOD" i wklejasz kod ;p (w e-mail'u)
    6. Umieszczasz kod w notce.
    7. Tyle ;p

    Podaj e-mail bo kodów nie można dodawać do komentarzy :)

    Mam nadzieję, że pomogłam ;p


  3. Olikasa Says:

    Taaaak pomogłaś, dzięki wielkie !:)
    Mój e-mail : theolikasa@wp.pl


  4. Anonimowy Says:

    oo dziękuję za malinkee88 ! : )


  5. Anonimowy Says:

    Tak myślę może dodałabyś jakiś kalendarz na zapytaj czy coś. Nie mam pomysłu.


  6. hej, dalam button reklamujacy ten blog na swojego bloga ( http://najlepszesiemodels.blogspot.com/ )


  7. lazarzjulia Says:

    O, dziękuję :)
    Co chciałabyś jako podziękowanie?
    Może jakąś niepowtarzalną reklamę Twojego bloga?


  8. lifeeiscool Says:

    Chciałabym button z napisem ,,Slayer" na takim tle http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTjLn2V0Pq7uU29p54ScUbVczZ9U-Y0qSLxZm7ys-K9o2TkrNQy



Prześlij komentarz

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz pod moją ostatnią notką
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- Jeżeli chcesz być redaktorem, napisz na mój e-mail podany pod archiwum bloga, oraz zapoznaj się z zasadami